top of page

 
Klantenservice 

 

Deze pagina met meest gestelde vragen (Frequentley Asked Questions) is onze online klantenservicepagina. Je vindt hier 24/7 actuele en nuttige informatie over Baderie Terneuzen en onze Aanbiedingen. Heb je een Storingen, Problemen met verbinding van ATAG One of wil je weten welke Onderhoudsabonnementen wij aanbieden? Je vindt het antwoord hier. 

​

  • Tijdelijke sluiting showroom
    Tot onze spijt kunnen wij je door de nieuwe coronamaatregelen, in ieder geval tot en met 14 januari, niet in onze showroom ontvangen. Voor al je vragen zijn wij telefonisch wel gewoon bereikbaar en helpen je graag met al je vragen. Op onze contactpaginavind je de tijden waarop onze showroom telefonisch bereikbaar is.
  • Corona en Baderie Installatiebedrijf Dam
    Bij Baderie installatiebedrijf Dam staat de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en klanten voorop. Corona (Covid) blijft ons helaas maar in haar greep houden. Op deze pagina willen we jou, als gewaarde klant, op de hoogte blijven houden van de maatregelen die wij treffen om jou en anderen zo goed als mogelijk te beschermen tegen Covid. Daarnaast leggen we uit hoe u veilig onze showroom kunt bezoeken en hoe onze monteurs veilig uw woning zullen betreden. Om jouw en onze veiligheid te waarborgen en de kans op besmetting zo klein mogelijk te maken, is het belangrijk dat we ons samen aan de richtlijnen houden die opgesteld zijn door de Rijksoverheid en het RIVM.
  • Wat doen wij bij Baderie Installatiebedrijf Dam voor jou?
    In onze showroom dragen een goedgekeurd neus-/mondmasker wanneer wij ons verplaatsen Onze monteurs dragen een goedgekeurd neus-/mondmasker wanneer zij jouw woning/bedrijfspand betreden Wassen regelmatig onze handen Nemen alle noodzakelijke hygiënemaatregelen om verspreiding van het virus zoveel als mogelijk te voorkomen. Wij desinfecteren regelmatig gereedschappen en contactpunten in onze showroom, kantoor en werkbussen Hoesten of niezen in de elleboog Blijven thuis bij verkoudheid, hoest, keelpijn of koorts Wij vermijden handcontact, houden fysieke afstand (1,5 mtr) en doen onze uiterste best om jou de service en gastvrijheid te bieden die je van ons mag verwachten.
  • Wat kan jij doen als bezoeker van Baderie Installatiebedrijf Dam?
    Ben je verkouden, heb je keelpijn, last van hoestbuien of koorts? Kom dan niet naar onze showroom maar blijf thuis. Heb je een afspraak gepland staan, neem dan telefonisch contact met ons op, dan proberen we zo snel als mogelijk een nieuwe afspraak met je in te plannen Draag een goedgekeurd neus-/mondmasker bij binnenkomst (vanaf 06/11/2021is dit verplicht) Ontsmet je handen bij binnenkomst Hoest/nies in de binnenkant van je elleboog Kom gericht naar onze showroom Vermijd contact met en/of aanraken van producten, voorwerpen, enz. wanneer dit niet noodzakelijk is Respecteer de richtlijnen van het RIVM houdt gepaste afstand tot onze medewerkers en andere bezoekers: 1,5 meter, ook bij het dragen van een neus-/mondmasker Betaal met pin of contactloos.
  • Aanbiedingen Baderie Dam
    In onze showroom laten we je het meest actuele aanbod zien op het gebied van badkamers, douches en toiletten. Wanneer in onze showroom ruimte gemaakt moet worden voor nieuw sanitair, accessoires, enz. dan kunnen wij je tegen zeer aantrekkelijke prijs deze showroomartikelen aanbieden. Een selectie hiervan vind je online bij Aanbiedingen. Je herkent de prijsknallers aan het label Showroom. Daarnaast hebben we regelmatig scherp geprijsde artikelen in ons assortiment. Een kleine selectie hiervan vind je eveneens terug bij Aanbiedingen. Je herkent ze aan het label Actie. Wat je online ziet, is slechts een greep uit ons ruime aanbod voordelig geprijsd sanitair en accessoires. Kom naar onze showroom en profiteer van kwaliteit voor een hele lage prijs!
  • Ik wil online bestellen, dit lukt niet."
    Baderie Dam heeft geen webshop, het is dan ook niet mogelijk om een artikel van de pagina Aanbiedingen online te bestellen en betalen. Alle artikelen die je vindt op de pagina Aanbiedingen zijn in onze showroom of magazijn te bezichtigen en te koop.
  • Is reserveren mogelijk?
    Het is niet mogelijk om een artikel van de pagina Aanbiedingen te reserveren of voor jou vast te houden. Bezoek onze showroom om het gewenste artikel te bekijken en tot aankoop over te gaan.
  • Zijn de aanbiedingen uit voorraad leverbaar?
    Wij streven ernaar om het aanbod op de pagina Aanbiedingen up-to-date te houden. Dit betekent dat je ervan uit mag gaan dat een artikel dat hier aangeboden wordt, uit voorraad leverbaar is. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een artikel verkocht werd en wij dit door drukte en/of onvoorziene omstandigheden nog niet off-line hebben kunnen halen. Hoewel we er alles aan doen om dit te voorkomen, kunnen we het artikel in dat geval helaas niet meer leveren.
  • Aanbiedingen zijn afhaalprijzen
    De vermelde prijs van de artikelen op de pagina Aanbiedingen is de afhaalprijs. Voor dit bedrag haal je het artikel zelf op en draag je zelf zorg voor montage.
  • Garantie showroomartikel
    Op showroomartikelen kunnen wij geen (fabrieks)garantie geven. Om die reden kunnen we deze artikelen tegen zeer hoge korting aanbieden. Natuurlijk krijg je in onze showroom of magazijn voldoende gelegenheid om het gewenste artikel te bekijken en te beoordelen op kwaliteit.
  • Een onderhoudsabonnement afsluiten
    In dit PDF-bestand vind je uitleg over onze verschillende abonnementen en een aanmeldingsformulier.Download het bestand en vul het aanmeldingsformulier volledig en duidelijk leesbaar in. Het ingevulde formulier ontvangen wij graag terug. Dit kan als volgt: Ingescand (of een foto van gemaakt) en als bijlage mailen naar planning@baderiedam.nl Afgeven in onze showroom bij de receptie Meegeven met één van onze monteurs als er onderhoud is uitgevoerd Voldoende gefrankeerd, per post sturen naar: Baderie Installatiebedrijf Dam Mr. F.J. Haarmanweg 31 4538 AN TERNEUZEN
  • Wat zijn de voordelen van een onderhoudsabonnement?
    Jij hoeft zelf niet bij te houden wanneer het tijd is voor onderhoud van je cv-ketel, combi-ketel of geiser 10 tot 14 dagen voor de geplande datum brengen we je per e-mail op de hoogte van het geplande onderhoud Een vaste abonnementsprijs (excl. vervangen onderdelen) Minder kans op storingen Je bespaart energie De levensduur van je warmtetoestel wordt verlengd De veiligheid wordt gewaarborgd Je wordt sneller geholpen We zijn 24/7 bereikbaar voor storingen Storingen pakken we dezelfde dag op Installatiebedrijf Dam laat je niet in de kou staan.
  • Is een abonnement verplicht voor onderhoudvan mijn cv-ketel, combi-ketel of geiser?"
    Ook zonder een onderhoudsabonnement kan je je verwarmingstoestel door ons periodiek na laten kijken. Je neemt zelf contact op met onze receptie om een zogenaamd "los onderhoud" in te laten plannen. Je kan ons telefonisch bereiken via 0115-613774 We rekenen de daadwerkelijk gemaakte kosten aan je door: Voorrijkosten Uurtarief Gebruikte materialen/vervangen onderdelen Heb je geen onderhoudsabonnement, houd er dan rekening mee dat klanten die een abonnement hebben afgesloten, voorrang krijgen op onderhoud en storingen in drukke periodes.
  • Valt het eerste onderhoud ook onder het onderhoudsabonnement?
    Wanneer wij voor de eerste keer onderhoud aan je cv-ketel, combi-ketel of geiser uitvoeren, óf het onderhoud is langer dan 2 jaar geleden, dan zal dit altijd uitgevoerd worden tegen de daadwerkelijk gemaakte kosten: Voorrijkosten Uurtarief Gebruikte materialen/vervangen onderdelen Aansluitend kan je een onderhoudsabonnement afsluiten.
  • Ik heb een storing aan mijn cv-ketel, combi-ketel of geiser"
    Heeft je warmtetoestel een display? In geval van storing zal je hier de storingscode af kunnen lezen. Zoek de betekenis van de code op in de handleiding van je toestel. En/of kijk of je aan de hand van onderstaande storingen het probleem zelf op kan lossen. Water Wat is de waterdruk? Deze moet tussen de 1,5 en 2 bar zijn, te laag, dan zal je water bij moeten vullen. Heb je een combi-ketel? Controleer of er warmwaterkranen lekken. Warm water krijgt altijd voorrang en je combi-ketel kan de verwarming dan niet laten branden. Gas Staat de gaskraan open? Zonder gastoevoer kan de ketel niet branden. Heb je een (oudere) ketel met waakvlam? Brandt deze? Zo nee, probeer deze aan te steken. Elektrisch Heeft je warmtetoestel een elektronische ontsteking? Reset de cv-ketel om deze opnieuw op te starten. Zit de stekker in de wandcontactdoos? Haal de stekker eruit en steek deze er opnieuw in. Je ketel zal opnieuw opstarten en meestal is hiermee storing verholpen. Is de zekering in de zekeringengroepenkast heel? Vervang zo nodig de zekering. Werkt de klokthermostaat op batterijen? Vervang de batterijen wanneer het display niet of slecht leesbaar is. Thermostaat Is de thermostaattemperatuur hoger ingesteld dan de omgevingswarmte? Wanneer de omgeving dezelfde of een lagere temperatuur heeft dan de ingestelde warmte, zal de ketel niet gaan branden. De thermostaat moet de ketel aansturen om te branden. Radiatoren Staan alle radiatorkranen open? Wanneer er een radiatorkraan dicht staat, wordt de radiator niet warm. Als meerdere radiatoren niet meedraaien, bestaat de kans dat je woning niet op temperatuur komt. Heb je alle bovenstaande punten gecontroleerd en is de storing nog niet verholpen, neem dan contact met ons op. Je kan ons bereiken via 0115-613774
  • ATAG One heeft geen WiFi-verbindig
    Volg onderstaand stappenplan om de WiFi-verbinding te herstellen: Log uit op de app via het menu (links boven) Haal de thermostaat van de bodem plaat Klik de batterij uit de thermostaat Laat thermostaat plm. een minuut spanningsloos Klik de batterij terug in de thermostaat Plaats de thermostaat op de bodemplaat Wanneer de thermostaat is opgestart en WiFi-signaal opgepakt is, kan je opnieuw inloggen op de app. Heeft je ATAG One na het doorlopen van bovenstaande stappen nog steeds geen verbinding, probeer de storing dan te verhelpen aan de hand van de oplossing bij vraag: Storing oplossen bij ATAG One.
  • Storing oplossen bij ATAG One
    Heb je de stappen gevolgd van "ATAG One heeft geen WiFi-verbinding" en is de storing nog niet verholpen? Volg dan onderstaande stappen: Gebruik je WiFi-versterkers? Zet deze uit Herstart het WiFi modem door de stekker er 15 seconden uit te halen Ga op de thermostaat naar: Instellingen > Geavanceerd > Harde reset Voer harde reset uit Log uit op de app Wacht tot de thermostaat is opgestart. Selecteer de gewenste taal De vraag voor de Quick Start Guide sla je over! Klik op NEE De thermostaat vraagt om verbinding te maken met het internet. Klik op JA De thermostaat geeft aan dat je moet inloggen in de ATAG Zone app. Log in. Let op! Log pas in wanneer de thermostaat dit in het display aangeeft. Niet eerder!
  • WiFi-verbinding met ATAG One via Android of iOs
    Android Wanneer je inlogt met een Android toestel kies je je eigen WiFi netwerk. Voer jouw WiFi wachtwoord in. Let op: DHCP moet aanstaan. Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig, houdt hier rekening mee! iOs Het is van belang dat het apparaat waarop de app gedownload is, verbonden is met het juiste WiFi-netwerk. Wanneer je inlogt met een iOs toestel wordt de airport-configuratie geopend. Jouw telefoon vindt automatisch het WiFi-netwerk. Klik rechts bovenin op volgende. Na de vraag om het apparaat te koppelen wordt er gevraagd om de locatiegegevens in te vullen. Wanneer dit klopt kun je op volgende klikken De naam voor de installatie kun je zelf ingeven De app meldt: 'Productregistratie in uitvoering en vervolgens dat de procedure succesvol is.
  • ATAG One online maar koppeling in app niet succesvol
    Het kan voorkomen dat de thermostaat wel online is, maar de koppeling in de app niet succesvol is. Voer de koppeling dan handmatig uit door onderstaande stappen te volgen: Klik in de app op 'probeer het nog eens' In het volgende scherm: ' is de internetverbinding van je thermostaat of gateway al gemaakt?' Klik je op Verder. Er wordt gevraagd om de locatiegegevens in te vullen. Is dit correct, klik je op Volgende. Vul het serienummer handmatig in. Het serienummer vind je op de thermostaat via Menu > Connectiviteit > Informatie.

Creëer thuis jouw droom
Geluk zit in elk detail . . . 

bottom of page